Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Şubat 2013 Cumartesi

ONUN ADI KUCUK SEYTAN BOLUM 2- EGITIM BASLIYOR


2.BOLUM-EĞİTİM BAŞLIYOR

Eğitim başlamıştı. 
Benim için kara bulutların tepeye yaklaştığı bir zamandı. Neredeyse bütün zamanımı kanadı kırık meleğe harcıyordum. Herkesin güçten düştüğü zamanları vardır benimki ise kuyruk gibi peşimi bırakmıyordu hissediyordum. Elimi çabuk tutmalıydım. Zamanla kanadı kırık küçük melek bana içini dokuyordu güvenini kazanıyordum. Kara bulutların en güçlüsü olan iri kara şövalyenin hiç bir zaman göremediğim suratı açılmak üzereydi. Bu benim için korkutucu bir olaydı. Suratı görmek isteyip istemediğimden emin değildim. Yandaşlarım Jennifer ve çekiç bana en büyük desteklerdi. Kanadı kırık meleğin eğitimi dışındaki tüm zamanlarımı çekiç ve çoğunlukla jenniferla geçiriyordum. Kanadı kırık küçük meleği onlarla tanıştırmıştım ve bu melek kısa surede onlarında sevgisini kazanmıştı. Günlerden bir gün kanadı kırık küçük meleği hades çukurunda kalmaya ikna ettim. Ana şeytan ve reis kraliçeyle ona cennetin kapılarını açmıştık. Tabi ki bunlar cehennem çekiciliğiydi. Görünüşte club 17 cennetiydi. Her turlu eğlence mevcuttu. Günlerimiz gülmekle geçiyordu. Bu eğlencelerimize bazı zamanlar iri kara şövalye, Jennifer ve çekiçte katılıyordu. Bu ortamda daha çok vakit geçirme fikrine nasıl hayır diyebilirdi ki. O gece ayni odayı paylaşacaktık. Hayatin gerçekliği hakkında hiçbir fikri yoktu. Her şeyden korkuyordu. Ürkekti. Bana ilk açıldığı olay eskiden ayni evi bir kaç gün paylaşmış olduğu arkadaşı Guney gülü hakkındaydı. Daha sonra onun degisik bir kadin oldugunu anlamis (bana ozel bir sirdi) . Bu onun hayatındaki küçük travmalardan biri olmuş, ürkmüş… Bende bu açıklamanın üstüne jennifera çoğu kez yaptığım gibi tek kişilik yatağımda birlikte yatma teklifinde bulunamadım ve ona rahat etmesi için yer yatağı hazırladım. Gece onu ürkütmemek için nefes bile alamadım. Evet benim için zor bir geceydi, onu ürkütmemem, yanımda tutmam ve eğitimi tamamlamam gerekiyordu. Sabah gözümü açtığımda eğitimin ilk ilerlemesini göreceğimin farkında olmadan ana şeytan ve reis kraliçeyle buluştum. Onun için sessizce krallara layık bir kahvaltı hazırladık. Tüm hazırlıklar bittikten sonra sıra onu kendisi gibi narin bir şekilde uyandırmaya gelmişti. Bu uyandırma ayni zamanda eğitimin verimliliğinin kanıtıydı. Onu uyandırdım ve ayni üç başlı cehennem köpeğinin çıkarabileceği bir sesle kendisinin daha uyanmamış olduğunu söyledi. Bu inanılmazdı. Şeytan olma yolundaki ilk adımıydı. Bir kaç kez denedikten sonra onu uyandırabildik. O gün ana şeytan ve ben mutlu bir şekilde kahvaltı masasından kalktık. Kanadı kırık küçük meleğimize umutla bakıyorduk. O geleceğin çok çok büyük şeytanlarından biri olacaktı bunu biliyorduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder